I wish that I could stop the time for just that moment!

Hejsan alla påsk glada läsare! :D

Mormor och Kjell kom över ett tag under dagen och har precis åkt hem :/
När dom kom så gick vi en promenad allihopa runt Rotskär, vi stannade och köppte glass på Preem.
Så himla gott! Jag tog mjukglass, första mjukglassen för i år! Perfekt för det här fina vädret!

Precis som jag läste i Jossans blogg, det känns verkligen inte som April!!! :O förra påsken var det super fint väder också, men det var fortfarande ganska mycket snö kvar.. Men nu är det bara små plättar här och där på vissa ställen och sommar väder! HELT PERFEKT!! :D:D

Har även solat en del idag, hoppas jag fått någon färg i alla fall ;)
Haha jag höll nästan på att somna i solstolen för det var så könt ^^

Ha en fortsatt trevlig påskafton allihopa! :D



Älskar den här bilden på Lina, riktig sommar tjej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0