Härlig dag igen!

Lika fint väder var det ju även idag!! Sååå härligt, hoppas att det blir så imorgon också! :D

Idag var jag på en sååån j**la kul träning alltså! BÄSTAAAA TRÄNINGEN!!! Allt var sjukt kul!
Älskar våran hiphop police dans!!! Discon idag var också superkul! ÅÅ vill bara dansa mer och mer! :D:D

Tog bussen hem med Mälin, Hannie och Lini :D
Jag och Malin gick direkt hem till henne när vi klev av bussen. Våra familjer skulle grilla tillsammans idag igen ;)
Riktigt gott! ÄLSKAR GRILLAT!!! :D efterrätt var hemmagjord kockos glass i Martins glassmaskin han fick av oss :)
supergott var det! Sen kom Hannie också :) Vi kollade på Jönsson ligan Svarta Diamanten! Så himla kung!!

Sen vid halv 11 åkte jag och Hannie hem :D
Vi hööööörs imorrn ;*




Gänget som små ;D vet att ni inte gillar bilderna men jag är lite busig just nu ^^

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv, tack!!

2011-04-18 @ 09:39:33
URL: http://mohaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0