Få aldrig en tjej att falla för dig om du inte är beredd på att ta emot henne ♥


har vart på prao med lilla socker toppen till vänster idag! ♥
det var lite krångligt att komma dit, men det gick jätte bra ändå... VI GICK INTE VILSE! :D

När vi kom dit fick vi ha jätte roliga kläder.
jag hade ett aldeles för stort förkläde en jätte liten mössa och en tshirt
Lollo stog och asgarva åt mej och jag åt henne! ;)

sen fick vi baka kakor, laga mat, skära grönsaker & frukter och jag stekte ägg.
det var jag kung på!

jag var lite orolig att vi bara skulle få diska och torka bord men det gjorde jag inte en enda gång!
dom var jätte snälla där och vi åt jätte god mat + kladdkaka.

det var en skit rolig kille som jobba där
vi hade precis ätit upp fikat han bah:
-varför sitter ni bara här?
ät kaffe, kakor läsk eller vad ni vill ha!

tror dom ville göda oss! ;)

men nu efteråt är man skit trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0