En äkta vän är den som ser de osynliga tårarna, medan de andra tror på ditt leende.

idag skulle jag sitta i cafeterian, men Louise fick hänga på hon också!
det gick väll ganska bra tycker jag, förutom att vi gick back... jag fattar inte varför?
vi tjänade ju pengar!

det var en som köpte: riskaka, juice och choklad som tillsamans blir 9kr
hon betalade med en 20:a och jag ger henne 19kr tillbaka.
hon: jag ska väll bara ha 11a?


lollo sa; linnea vinkade... men jag såg henne inte!!
jag: haha hon vinka men du såg henne inte????????
lollo: men asså evelina sa det!

haha jag älskar dej louise, vi är lite sjuka vi! ;)♥

Kommentarer
Postat av: världens bästa louise

jag älskar dig också lina, tack för allt! <3

2011-04-28 @ 18:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0