En äkta vän älskar dig för den du är.

Precis kommit hem från en jobbig men rolig jazzlektion! :D
Haha, när jag la mig i soffan på uddans kände jag mig som en väldigt het ugn. Det blev riktigt varmt ^^

Åkte buss hem som vanligt med Hannie och Mälin ;) När vi klev av bussen så prata vi lite.
Sen när det inte var några bilar på vägen så hjula jag på vägen XD det var faktiskt jättekul!! ^^
Lite random grej att gör menmen...

Hannes och Pappa är I Mora nu i alla fall, så det är bara jag och mamma kvar hemma ;)
Ganska skönt faktiskt.
På sista april så ska jag tillbringa eftermiddagen/kvällen men Lina och hennes familj :D
Ska bli hur kul som helst!!! :D

Vad ska ni göra på sista april?
svara gärna! :D

Jag påminner er också. Om du inte anmält dig till Veckansblogg så gör det! :D
Varsågod för hjälpen Lina ;)

Vi höööööörs ;*


gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0