Det finns många sjuka personer här i världen...

Idag var det skola igen efter en rolig helg som jag inte ville skulle ta slut.
Var ganska så trött idag, även fast man har sovit så bra på lägret! Konstigt.

Var kvar efter skolan och gjorde engelska test på studieverkstan.
Efter det så gick jag till musiken med Ebba, vi var där i bara 10 min för att vi vänta på Jenny innan som också skulle göra engelska test. Men vi gick lite tidigare för vi orkade inte vänta (a)

Idag är det även teater för min del! :D
Ska bli super kul, in i rollen som sländan i " Nasse hittar en stol." som vi ska spela upp på Biblioteket i Maj :)


Vi hööööörs! ;*




Min sööötaste på bild ;**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0