Alla är perfekt på sitt sett.

Idag var det skola som vanligt, är väldigt några i klassen för ganska många är sjuka :P

Efter skolan så gick jag hem med Lina och Camilla hem till mig.
Åt lite mellanmål och flumma lite :D

Lina åkte vid halv 5 tiden ungefär och jag och camilla chillade vid datorn lite och hon åkte nyss hem
:( tråkigt...

Ska nog ta och städa mitt rum snart. Ser ut som ett bombnedslag (a)
Jag hatar när mitt rum är stökigt men ändå orkar jag inte städa XD Hahah...
När man var liten så städade jag jämt rummet och var jättenoga med det, men det ändras nog med åren ;D

Vi hörs senare ikväll alla läsare :)



Liten har ju alla varit nån gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0