Ä-by dag!

Idag var det ju första skoldagen efter lovet, kul att träffa alla igen! Men var lite trött såklart ;)
Efter skolan åkte jag och Jenny hem till Camilla :D Vi kollade på film "The last song", riktigt bra!
Rekomenderar er att se den! Helt underbar film men var beredd på att gråta :(

Efter filmen åkte Jenny hem tyvärr :/ Men jag och Camilla käkade lite. Hahaha så duktig som jag är sprutar jag
ut mjölken över hela bordet XD hahahha guh vad vi skratta XD

Vi gick ut sen, "träffade" Pontus en snabbis. Haha, han cyklade ifrån oss :( menmen.. han är ju bara för gullig ^^
Sen vandrade jag och Camilla ute i Ä-by tills jag tog 19.09 bussen hem med Lina Johansson som jag träffade på vägen XD

Har nyss varit ute och "arbetat" ute. Jag drog bort svart isollering (stav) från rör ^^
Nu ska jag snart gå upp och lägga mig så att jag inte är lika trött imorgon som jag var idag!

höööööörs imorgon, hejdå!!! ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0